Služby
| autor: Martin Boška

Volkswagen vyhlašuje soutěž Zažij EURO, vítěz se podívá na turnaj a ponese na hřiště míč

VW_III.jpg foto: Sport Invest

Volkswagen jako partner fotbalového EURA poskytne organizátorům ve všech dvanácti zemích zázemí elektromobilů, které budou sloužit k přepravě účastníků během turnaje. Projekt má za cíl zvýšit povědomí o nízkouhlíkové strategii a boji proti změně klimatu. Pro české fotbalové fanoušky dále vyhlásila společnost soutěž o řadu cen.

Vítěz hlavní ceny se podívá do Londýna, kde navštíví zápas národního týmu s anglickým výběrem. Mimo to se také stane zastáncem oficiální funkce nosiče fotbalové míče české reprezentace, což znamená, že ponese fotbalový míč na hrací plochu při nástupu obou týmů a povečeří s legendou Petrem Čechem. 

Soutěž se koná od 16. dubna do 14. května na webu www.zazijeuro.cz. Zapojit se do ní můžou i děti od 10 do 14 let, které do ní může přihlásit dospělá osoba, v jejímž doprovodu poté do Anglie pocestuje. Výherci jednotlivých soutěží budou losování v pořadu Ranní show na rádiu Evropa 2, které je mediálním partnerem soutěže. Na výherce dále čekají automobily ID.4 k týdennímu zapůjčení a další řada dalších cen. 

Ambasadory projektu společnosti Volkswagen jsou kromě Petra Čecha také tři hráči české reprezentace. Projekt podpořil obránce německého Hoffenheimu Pavel Kadeřábek a dále také hráči pražské Sparty David Pavelka a Ladislav Krejčí starší. 

„Volkswagen sleduje svou strategií Way2ZERO ambiciózní cíle v oblasti snižování emisí CO2 a ochrany klimatu,“ říká Patrik Fejtek, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika. „A ve stejném duchu vedeme i kampaň na podporu nadcházejícího mistrovství Evropy ve fotbale. Fotbaloví fanoušci se proto budou setkávat na stadionech i v jejich okolí s našimi revolučními modely ID.3 a ID.4, které již dnes nabízejí čistou mobilitu budoucnosti. Elektrické SUV ID.4 navíc poskytneme také výhercům v naší právě spuštěné soutěži Zažij EURO.“

Petr Čech, legendární brankář a držitel mnoha rekordů v Premier League, který je od loňského roku ambasadorem značky Volkswagen, dodává: „Partnerství se značkou Volkswagen je pro mě ctí a na letní evropský šampionát se i díky společným aktivitám nesmírně těším. Jako oficiální partner šampionátu může Volkswagen nabídnout fanouškům širokou paletu zážitků a já jsem nadšený, že čeští fotbaloví fanoušci se díky tomu mohou stát aktivní součástí velkého fotbalového svátku. Vyhlížím turnaj, který bude v mnoha ohledech revoluční. A jsem rád, že prostřednictvím Volkswagenu budu jeho součástí.“

Skvělou zprávou je aktuální informace z oficiálních kanálů UEFA, která možnost uskutečnění aktivity ´Match ball carrier´ pro zápas Anglie – Česko potvrdila. Zároveň oficiální zpráva hovoří o možnosti naplnění až 25% kapacity stadionu ve Wembley. „Pečlivě sledujeme veškeré aktuální dění, abychom vítězům soutěže mohli poskytnout zážitek,“ doplňuje za organizátory Patrik Fejtek.