Aktuality
| autor: Martin Boška

Volkswagen vyhlašuje soutěž Zažij EURO, vítěz se podívá na turnaj a ponese na hřiště míč

VW_III.jpg foto: Sport Invest

Volkswagen jako partner fotbalového EURA poskytne organizátorům ve všech dvanácti zemích zázemí elektromobilů, které budou sloužit k přepravě účastníků během turnaje. Projekt má za cíl zvýšit povědomí o nízkouhlíkové strategii a boji proti změně klimatu. Pro české fotbalové fanoušky dále vyhlásila společnost soutěž o řadu cen.

Vítěz hlavní ceny se podívá do Londýna, kde navštíví zápas národního týmu s anglickým výběrem. Mimo to se také stane zastáncem oficiální funkce nosiče fotbalové míče české reprezentace, což znamená, že ponese fotbalový míč na hrací plochu při nástupu obou týmů a povečeří s legendou Petrem Čechem. 

Soutěž se koná od 16. dubna do 14. května na webu www.zazijeuro.cz. Zapojit se do ní můžou i děti od 10 do 14 let, které do ní může přihlásit dospělá osoba, v jejímž doprovodu poté do Anglie pocestuje. Výherci jednotlivých soutěží budou losování v pořadu Ranní show na rádiu Evropa 2, které je mediálním partnerem soutěže. Na výherce dále čekají automobily ID.4 k týdennímu zapůjčení a další řada dalších cen. 

Ambasadory projektu společnosti Volkswagen jsou kromě Petra Čecha také tři hráči české reprezentace. Projekt podpořil obránce německého Hoffenheimu Pavel Kadeřábek a dále také hráči pražské Sparty David Pavelka a Ladislav Krejčí starší. 

„Volkswagen sleduje svou strategií Way2ZERO ambiciózní cíle v oblasti snižování emisí CO2 a ochrany klimatu,“ říká Patrik Fejtek, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika. „A ve stejném duchu vedeme i kampaň na podporu nadcházejícího mistrovství Evropy ve fotbale. Fotbaloví fanoušci se proto budou setkávat na stadionech i v jejich okolí s našimi revolučními modely ID.3 a ID.4, které již dnes nabízejí čistou mobilitu budoucnosti. Elektrické SUV ID.4 navíc poskytneme také výhercům v naší právě spuštěné soutěži Zažij EURO.“

Petr Čech, legendární brankář a držitel mnoha rekordů v Premier League, který je od loňského roku ambasadorem značky Volkswagen, dodává: „Partnerství se značkou Volkswagen je pro mě ctí a na letní evropský šampionát se i díky společným aktivitám nesmírně těším. Jako oficiální partner šampionátu může Volkswagen nabídnout fanouškům širokou paletu zážitků a já jsem nadšený, že čeští fotbaloví fanoušci se díky tomu mohou stát aktivní součástí velkého fotbalového svátku. Vyhlížím turnaj, který bude v mnoha ohledech revoluční. A jsem rád, že prostřednictvím Volkswagenu budu jeho součástí.“

Skvělou zprávou je aktuální informace z oficiálních kanálů UEFA, která možnost uskutečnění aktivity ´Match ball carrier´ pro zápas Anglie – Česko potvrdila. Zároveň oficiální zpráva hovoří o možnosti naplnění až 25% kapacity stadionu ve Wembley. „Pečlivě sledujeme veškeré aktuální dění, abychom vítězům soutěže mohli poskytnout zážitek,“ doplňuje za organizátory Patrik Fejtek. 

 

 

 

Blogy

Blog Ondřeje Zlámala

Slavia si neumí poradit se zataženou obranou

Fanoušci Slavie jakoby sledovali loňskou sezonu ze záznamu. Slavia prohospodařila náskok na čele tabulky a zatímco vloni nepohrdla titulem Plzeň, tentokrát má k němu našlápnuto Sparta. Červenobílí... >>
Blog Martina Michalce

Na své fotbalové škole mluvil Petr Čech o posunu mladé generace i o své budoucnosti

Po dlouhých třech letech se Petr Čech dostal osobně na svoji fotbalovou školu. A dokonce poprvé v pozici někoho, kdo nemusí řešit neodkladné pracovní záležitosti spojené s novou sezonou. Na konci... >>
Blog Martina Bošky

Vzestup českého ženského fotbalu? Diametrální. Není se vůbec za co stydět, ba naopak

V souvislosti s ženským fotbalem si v posledních dnech vybavíme především obrovské zklamání, které přineslo penaltové vyřazení v baráži o postup na evropský šampionát. Fotbalistky měly postup... >>