Na Letné bylo znát, že Sparta se probila už do fáze UEFA Evropské ligy, kam se dostaly jen top kluby. Lazio, byť s nepřesvědčivými výsledky v Serii A, představovalo jinou dimenzi kvality. Trenér Stefano Pioli ale ocenil i kvality letenského týmu.
Přinášíme vám jeho pozápasové komentáře:
Obraz hry
Mohli jsme vstřelit více gólů, to je pravda, měli jsme více ze hry, měli jsme i více šancí, ale stál proti nám dobrý soupeř. Rozhodne se až v odvetě. Byli jsme na Spartu dobře připravení, sledovali jsme i jejich standardní situace, které jsme ohlídali a využili tu vlastní. Je škoda, že se nám to nedaří tak v italské lize.
Zranění hráči
Dvě ze tří střídání byla vynucená, stáhl bych ze hry jiné hráče, kteří nebyli zranění. Může to být špatné i do odvety. Utkání se hrálo na těžkém terénu.
Šance na postup
Jestli to bylo před zápasem padesát na padesát, tak je to teď 51 ku 49 pro Lazio. Určitě je to stále všechno otevřené, Sparta je dobrá na soupeřových hřištích, čeká nás náročný zápas. Musíme hrát chytře – Sparta musí dát gól, toho my musíme využít. Bude to podobné jako s Galatasaray.
Pochvala pro hráče
Z mého týmu vyčnívali dva hráči – Keita a kapitán Biglia. Keita normálně nastupuje jako střídající hráč, ale dnes hrál skvěle, zvládl mnoho rychlostních soubojů. Udržel míč, působil soupeři velké problémy.
Vystudoval obor angličtina-čeština na FFUK. Po studiu pracoval jako učitel angličtiny, překladatel a sportovní reportér. V období 2003-2011 působil ve Slavii, v posledních čtyřech letech jako její mluvčí. V současnosti je fotbalovým reportérem a korespondentem pro zahraniční agenturu. Fotbal sleduje odmalička, jeho nejstarší vzpomínkou je zápas Slavia –LIAZ Jablonec, který skončil vítězstvím domácích 7:1.
Studoval pedagogickou fakultu na JU ČB, obor čeština-výtvarná výchova. V roce 2006 se začal věnovat grafickému designu, který ho vždy zajímal. Začínal v grafickém studiu tiskárny Protisk, od roku 2008 pak působí jako grafik na volné noze – především v Praze. Podílel se na zakázkách pro firmy jako Telefónica O2, Česká pojišťovna, Adidas, Greenpeace, Oriflame, automobilky Audi a Volkswagen atd. Později se začal věnovat také webové grafice.