V pondělí od 20 hodin se v turecké lize odehraje vzájemný český souboj. Ondřej Čelůstka totiž zavítá se svým Antalyasporem na hřiště Bursasporu, za který nastupují Tomáš Necid a Tomáš Sivok.
Antalyaspor přijíždí ve výborné formě, neprohrál už šest zápasů v řadě a z této série navíc hned pětkrát dokázal vyhrát totožným skóre 1:0.
Zda dojde přímo na souboj českého obránce a českého útočníka, není ještě úplně jasné.
„Záleží na tom, kdy budu hrát. Jestli jako v posledních zápasech na postu pravého krajního obránce, nebo na stoperu. Náš stoper totiž nemůže nastoupit kvůli karetnímu trestu,“ prozrazuje Ondra Čelůstka.
O tom, že by se oba bývalí slávisté nestihli alespoň pozdravit, nepochybuje. „Na to si čas uděláme, stejně jako s Vaškem Procházkou z Osmanlisporu,“ dodává.
A bude vůbec v rušné atmosféře vnímat, že je na hřišti jeho krajan? „Samozřejmě, že to to vnímám, musím si všímat všech útočníků a mít přehled o tom, jaké mají přednosti a slabiny. Když tam bude v pondělí Necka, tak se budu soustředit na něho, ale nedaruju mu nic stejně jako komukoliv jinému,“ vzkazuje.
Ondra Čelůstlka nevynechal zatím ani jediný zápas turecké ligy, patří k oporám Antalyasporu. Bursaspor má za sebou minulý týden velmi nepříjemný nefotbalový zážitek, když po jejich zápase na Besiktasi došlo k teroristickému útoku. Naštěstí výprava klubu a fanoušci už byli na cestě domů.
Vystudoval obor angličtina-čeština na FFUK. Po studiu pracoval jako učitel angličtiny, překladatel a sportovní reportér. V období 2003-2011 působil ve Slavii, v posledních čtyřech letech jako její mluvčí. V současnosti je fotbalovým reportérem a korespondentem pro zahraniční agenturu. Fotbal sleduje odmalička, jeho nejstarší vzpomínkou je zápas Slavia –LIAZ Jablonec, který skončil vítězstvím domácích 7:1.
Studoval pedagogickou fakultu na JU ČB, obor čeština-výtvarná výchova. V roce 2006 se začal věnovat grafickému designu, který ho vždy zajímal. Začínal v grafickém studiu tiskárny Protisk, od roku 2008 pak působí jako grafik na volné noze – především v Praze. Podílel se na zakázkách pro firmy jako Telefónica O2, Česká pojišťovna, Adidas, Greenpeace, Oriflame, automobilky Audi a Volkswagen atd. Později se začal věnovat také webové grafice.